2013. július 10., szerda

Napi köröm + néhány infó :)

Sziasztok!
Ma egy újabb körmös posztot hoztam nektek. Igazából ez egy nagyon egyszerű "minta", mert ma valahogy nem volt meg az ihlet, viszont úgy gondoltam, hogy ezek a körmök nagyon jól illenek majd a SAKK következő fordulójára tervezett sminkemhez. Erről sajnos még nem árulhatok el semmit... ;)
Nos, a körmöm szokásosan gél-lakkal van megerősítve, arra is ráfért már egy frissítés, mivel eléggé le volt nőve... A domináns szín a Lovely Baltic Sand kollekciójából való és egy kis arany akril festéssel, valamint egy-egy aprócska kővel dobtam fel a körmeim.
Lássuk a képeket!



Ui.: Facebook-on már írtam a videó problémáimról, de most bővebben kifejtem. A lényeg, hogy jelenleg várom a kamerám érkezését, mivel nagyon szeretnék már beszélni a videóimban. Eddig is csináltam ilyet, csak a hang mindig elcsúszott...nem is ez a lényeg, hanem inkább a másik dolog. Már egy ideje tesztelgetem a drogériákban kapható arcmaszkokat, és vagy videó, vagy poszt, vagy mindkettő lesz. A tesztelés elég sok idő, hiszen 1 használat nem mérvadó...szerintem kisebb adagokban fogok róluk beszélni, hogy ne nagyon "keverjem" őket. Nem tudok minden nap 1 maszkot feltenni, olyan heti 2 fér bele. Ha érdekel titeket ez a téma (árak, fajták, vélemény, stb.), akkor akár már holnap belevágok és írok egy posztot. Eddig kb 5-6 félét próbáltam, abból készülhetne egy jó kis bejegyzés. :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése