2013. június 26., szerda

Szerzemények

Sziasztok! Ma betértem a Dm-be és az Essence új limitált kollekciója fogadott. Körömlakkok, kompakt hajkefe, parfüm, 2 in 1 ajakbalzsam és pirosító valamit egy paletta van a szortimentben. Engem a paletta fogott meg, ezért meg is vettem. :)
A másik pedig egy rúzs, amit a Kik-ben vettem.

Nos, a paletta tehát a Girls on tour kollekcióból származik és a 01-es style, set, go! nevet viseli.




A belsején van két smink tipp, kapunk hozzá egy két végű applikátort és persze 6 gyönyörű színt. 5 csillogós és egy matt. A swatch-okat nem mutatok, mivel elég rosszul sikerültek a képek, de biztosan fogok csinálni sminkvideót ezekkel a színekkel, úgyhogy találkozhattok még ezekkel a termékekkel! :)
A rúzs a 02-es árnyalat, neve viszont nincs.


Nekem nagyon tetszik, igazi "vékony" babás rózsaszín szatén fénnyel. Amúgy is oda vagyok a rózsaszín rúzsokért, már csak ezért sem hagyhattam ott. ;)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése