2013. június 2., vasárnap

Napi köröm

Sziasztok!
A rossz idő ellenére ma egy egy eléggé nyárias, rózsaszín-menta körmöt sikerült összehoznom.


A következő termékeket használtam:




  •        Lovely Nail Growth körömerősítő
  •        Lovely Classic körömlakk 120-as árnyalat
  •        Miss Sporty Check Matte mattító körömlakk
  •        She körömlakk 273-as árnyalat
  •        Crystal Nails 0 short ecset
Első lépésben felvittem a körömerősítő alaplakkot, majd száradás után két rétegben használtam a Lovely 120-as világos rózsaszín árnyalatát. Száradás után mattító lakkot használtam, majd a vékony ecsettel megfestettem a menta zöld mintát. Ezáltal, hogy lemattítottam a rózsaszínt, egy elég érdekes hatást értem el harmóniában a mentával, ami fényes maradt.

(Lovely Classic-120)

Ez a lakk igazán jó választás, gyönyörű arany mikrocsillámokat tartalmaz, amik a napfényben megcsillanva elegáns hatást adnak körmeinknek :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése