2013. május 29., szerda

Májusi kedvenceim

Sziasztok!
Mivel ma nem tudtam videózni, gondoltam, legalább egy összegyűjtöm a havi kedvenceimet és csinálok egy posztot. Igazából ebben a hónapban elég vegyesen használtam a cuccaim, de ez a pár termék megérdemli, hogy kiemeljem őket.






Balea krém:

Eddig nem igazán szoktam kézkrémet használni, viszont ez a kis finomság a kedvencem lett. A kiszáradt kezeket rögtön felpuhítja és tényleg jót tett a műköröm miatt most eléggé megviselt körmeimnek. Kamilla kivonatot tartalmaz, ami miatt nagyon fincsi illata van, ez is egy piros pont. :)



Maxfactor CC krém:


 Ez a termék végre illeszkedik a bőrszínemhez! Nekem nagyon nehéz a drogériákban megtalálni a megfelelő árnyalatot, de ez krém a 40-es fair árnyalatban tökéletes. Tartalmaz fényvédőt és más finomságokat úgy, mint a BB krémek, viszont ez sokkal nagyobb választékban kapható. A fedésével tökéletesen meg vagyok elégedve, 5*-öst érdemel! A jövőben lehet, hogy csinálok róla részletes véleményt, esetleg összehasonlító bejegyzést a Garnier BB-vel. 

Lancome szemhéjpúder:


502-es Dazzling steel árnyalat. (jobb oldali)
Imádom a csomagolását, és ez a textúra...olyan, mint egy krém festék. Alig hullik, gyönyörűen pigmentált és tartós. A színt imádom! Erőteljes, mégis visszafogott, bele szoktam csempészni a hétköznapi sminkembe is. 


Essence pigment:

11-es cotton candy árnyalat. (bal oldali)
Két színben vettem meg, mindkettővel jó barátságot ápolok, de ő a kedvenc. :) A hozzájuk való Essence szemhéjbázissal párosítva egész nap a helyén marad, nem pereg le. Lapos ecsettel szoktam a bázisba belenyomkodni és csak néha hullik le 1-2 pigment porszem felhordás közben. Több árnyalat beszerzését tervezem! :)

Artdeco pirosító:

36-os árnyalat.
Az Artdeco termékeit imádom, több szemhéjpúderem is van, ezt a pirosítót viszont csak nemrég szereztem meg. Számomra ez a tökéletes natúr, mindennapokra való, bármilyen sminkkel kombinálható pirosító. Szinte minden nap őt használtam és csak ajánlani tudom. (Kis ragacs maradt az árcédula miatt a tetején.)

Aden fehér szemceruza:

                                                     
Az általam kipróbált fehér szemceruzk közül a legjobb. Erősen fog a vízvonalon is és reggeli felvitel után még délután is a helyén van. Szuper! Az ára iszonyatosan olcsó és cserébe profi terméket kapunk. Csak ajánlani tudom mindenkinek, aki tartós és erőteljes színű fehér szemceruzát keres.

Christina Aguilera-Red Sin:


Ajándékba kaptam, igazi csajos, fiatalos illat. Nagyon-nagyon tartós, egész nap érzem magamon az illatát. A kedvenc parfümjeim közé tartozik, ebben a hónapban őt használtam legtöbbször.

Kicsit hosszabbra sikerült, mint terveztem, de amit szeretek arról sokat tudok beszélni :D
Majd érkezek a következő poszttal, ami egy step by step smink lesz!
Sziasztok! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése